بهاری

ساخت وبلاگ

اطلاعات به یک حامل نیاز دارد ، به یک رسانه ذخیره سازی. در طول زمان یاد گرفته ایم که روش های ذخیره سازی اطلاعات ، به سرعت منسوخ می شود ، لذا باید از همه روش های ذخیره سازی اطلاعات ، آگاهی داشته باشیم و دانش خودمان را در این زمینه به روز نگه داریم تا بتوانیم بهترین گزینه برای ذخیره داده را انتخاب کنید.اگر می خواهید برای مدت زمان طولاتی اطلاعات خود را نگه دارید کنید باید به دقت در مورد یک استراتژی فکر کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های ذخیره سازی اطلاعات به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1150/بهترین-روش-ذخیره-سازی-اطلاعات-چیست؟.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت: 14:46

ثبت لحظات شاد و الهام بخش در بستر یک سفر ، لحظه به دنیا آمدن فرزندان مان و ... همواره شیرین و دلچسب است ، امروزه بیشتر افراد از طریق دوربین های تلفن همراه عکاسی و فیلمبرداری می کنند اما از آنجایی که دوربین عکاسی ، قابلیت های بیشتر از دوربین تلفن همراه را دارد و از طرفی امکان عکاسی حرفه ای را برای ما فراهم میکند ، خیلی از مواقع ترجیح مان خرید دوربین عکاسی است.

حال که شما تصمیم تان برای خرید دوربین عکاسی قطعی است ، با ما در این پست همراه باشید تا با ارائه مشاوره خرید دوربین عکاسی ، شما را در خرید دوربین عکاسی مناسب راهنمایی کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوربین عکاسی ، به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1148/مشاوره-خرید-دوربین-عکاسی.html

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت: 14:41

تلویزیون ، همان جعبه جادویی که روزگاری هیچ جایی در منازل مردم نداشت ، امروزه جز یکی از سرگرمی های مهم محسوب می شود و با ارائه برنامه های متفاوت اموزشی ، طنز ، مسابقات مختلف و ... سعی دارد رضایت همه اقشار جامعه را جلب کند از این رو  با تنوع و پیشرفت هایی که داشته است ، در دسته بندی های مختلف مانند LED ، OLED ، 4K ، HDR و ... هرچند خیلی خوب به نظر می رسد ، اما گیج کننده تر هم هست و انتخاب را برای خریداران سخت تر می کند ، از این رو ما در این پست ، با ارائه مشاوره خرید تلویزیون امروز در خدمت شما هستیم.

اگر برای خرید تلویزیون عجله دارید ، قبل از هر کاری نکات زیر را مرور کرده و روانه بازار شوید :

1. اگر می خواهید کمی آینده نگر باشید و به این زودی از تلویزیون تان خسته نشوید ، رزولوشن کمتر از 4K خریداری نکنید.

2. از خرید تلویزیون 8K صرفه نظر کنید ، زیرا فوق العاده گران قیمت هستند و همچنین شما حتی نمی توانید فیلم های 8K را دریافت کنید. انتظار میرود که حدود 500 دلار برای تلویزیون 4K تلویزیون معادل 50 تا 55 اینچ و حداقل 900 دلار برای مدل 65 اینچی باید پرداخت شود.

3. تلویزیون با کمتر از یک نرخ تجدید 120 هرتز خریداری نکنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تلویزیون به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1145/مشاوره-خرید-تلویزیون.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 23:50

ارسال فکس به روش سنتی کاری پرهزینه و زمان بر است و نیاز به دستگاه فکس و کامپیوتر و خط فکس دارد اما امروزه با استفاده از اینترنت و فکس همراه به راحتی می توانید فکس های خود را با روش های مختلف دریافت و ارسال کنید . در پست امروز قصد داریم روش های ارسال و دریافت فکس با موبایل یا همان فکس همراه را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت فکس با موبابل به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/342/ارسال-و-دریافت-فکس-با-موبایل-(-فکس-همراه-).html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 23:45

فناوری بلاک چین یک لیست رو به رشد از اطلاعات است که بلاک نامیده می شود و با رمز نگاری به یکدیگر مرتبط و لینک داده شده اند. هر بلوک شامل هش رمزنگاری از بلوک قبلی یک نشانه زمانی و داده های تراکنش است. با استفاده از یک بلوک زنجیره ای، بسیاری از افراد می توانند وارد یک رکورد اطلاعات شوند، و یک جامعه از کاربران می تواند کنترل کند که چگونه اطلاعات ثبت شده و اصلاح می شود. حال سوال اینجاست که اصلا کاربردهای بلاک چین چیست ؟ فناوری بلاک چین در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد و ... ؟

همانطور که گفتیم فناوری بلاک چین ، سیستم ثبت  اطلاعات و گزارش است و امکان حذف یا ویرایش اطلاعات برای کاربران وجود ندارد و برای همه در دسترس است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فناوری بلاک چین و کاربردهای آن به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1143/فناوری-بلاک-چین-چیست-؟.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 23:40

اگر شما هم از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که هر بار در آپدیت های جدید این برنامه قابلیت تازه ای به آن افزوده می شود. اگر شما هم قصد دارید برای دسترسی به این ویژگی های جدید، اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید کافی است در گوشی اندرویدی خود گوگل پلی را باز کنید و از قسمت سه خط بالای صفحه وارد  My apps & games شوید. سپس از میان برنامه ها اینستاگرام را انتخاب کرده و Update را بزنید تا بروزرسانی اینستاگرام آغاز شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر روش های آپدیت کردن اینستاگرام پیشنهاد می کنیم به وبسایت هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1144/راهنمای-بروزرسانی-اینستاگرام.html

 

 

 

 
 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 17:44

یکی از سوالاتی که بسایری از کاربران در مورد آن سوال می پرسند این است که میخوام ایمیل بسازم بلد نیستم . خوب است بدانید که شرکت های یاهو و گوگل به تمامی افراد اجازه می هند که به صورت رایگان در سایت آنها ثبت نام کرده و یک آدرس ایمیل یا جیمیل دریافت کنند. شما می توانید با استفاده از حساب خود پیامهای دریافتی را بررسی کرده و برای سایرین ایمیل بفرستید. برای ساختن ایمیل کافی است به وبسایت یاهو مراجعه کنید و در قسمت ثبت نام اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و مواردی مانند نام ، نام خانوادگی ، شماره موبایل و ... را وارد کنید. پس از تکمیل ثبت نام ایمیل شما فعال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و استفاده از راهنمایی ساختن ایمیل پیشنهاد می کنیم به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1142/چند-راهنمایی-در-مورد-ساختن-ایمیل.html

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 17:44

اگر قصد دارید به خارج از کشور سفر کنید و می خواهید از قوانین گذرنامه 98 مطلع شوید خوب است بدانید که شما باید به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و پوشه و فرم مربوط به گذرنامه را دریافت نمایید. پس از پر کردن  فرم آن را به همراه مدارک داخل پوشه قرار داده و در مرحله بعد از طریق دستگاه کارتخوان هزینه های مربوطه را پرداخت کنید تا درخواست صدور گذرنامه تکمیل شود. پس از انجام این مراحل گذرنامه شما صادر شده و ظرف 1 هفته از طریق پست درب منزلتان تحویل داده می شود. برای مسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اطلاع از شرایط و قیمت گذرنامه 98 پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع مشکل رایانه تلفنی مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1141/قوانین-دریافت-گذرنامه-در-سال-98.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 17:44

بسیاری از کاربران گوشی های اندرویدی برای افزایش فضای ذخیره سازی گوشی خود از کارت حافظه استفاده می کنند و اطلاعاتی مانند تصاویر ، ویدیو ها و یا حتی اطلاعات اپلیکیشن های خود را به آن منتقل می کنند. یکی از راههای حفظ امنیت اطلاعات ذخیره شده روی مموری کارت استفاده از پسورد می باشد. اما اگر شخصی پسورد خود را فراموش کند چه می شود؟ یکی از ساده ترین روش های حذف رمز مموری کارت اندروید این است که آن را فرمت کنید. با این کار تمامی اطلاعات موجود در آن حذف می شود. لازم به ذکر است که روش هایی نیز برای بازیابی پسورد مموری کارت وجود دارد که با استفاده از آنها اطلاعات روی کارت حافظه شما حذف نمی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع مشکل تلفنی کامپیوتر مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/664/آموزش-بازیابی-پسورد-مموری-کارت.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 140 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 13:21

ایمو یکی از محبویترین پیامرسانهایی است که امکان برقراری تماس تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد. از طرفی بسیاری از افراد اقدام به ساخت حساب کاربری در این برنامه کرده اند اما مدت هاست که از آن استفاده نمی کنند. اگر شما هم از ایمو استفاده نمی کنید می توانید به آسانی برای دیلیت اکانت ایمو اقدام کنید. برای این کار کافی است در گوشی اندرویدی خود وارد این اپلیکیشن شده و از طریق سه خط افقی پایین صفحه پروفایلتان را انتخاب کنید. سپس به قسمت imo account settings مراجعه کرده و  Delete your imo account را بزنید. در این صفحه شماره موبایلتان را وارد کنید و Delete را بزنید.در نهایت با انتخاب گزینه Yes اکانت شما حذف می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه دیلیت اکانت ایمو در اپل به وبسایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/374/حذف-اکانت-ایمو-(-دیلیت-اکانت-ایمو-)-.html

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 168 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 13:20

اگر قصد دارید گواینامه بگیرید خوب است بدانید که شما باید ابتدا در یک آموزشگاه ثبت نام کرده و کلاسهای عملی و تئوری بگذرانید. پس از قبولی در آزمون های اولیه باید در آزمون اصلی شرکت کنید. هزینه های گواهینامه در سال 98 به شرح زیر می باشد:

 هزینه کلاس های آیین نامه در حدود 70 هزار تومان بوده برای 12 جلسه کلاس عملی نیز باید مبلغی در حدود 500 هزار تومان پرداخت کنید. برای شرکت در آزمون هم باید در مجموع مبلغی حدود 34 هزار تومان به حساب های مختلفی از جمله شهرداری ، نیروی انتظامی و ... واریز کنید. در صورت مردود شدن در آزمون های آیین نامه و عملی علاوه بر هزینه های مربوط به کلاس جبرانی باید باید به ترتیب 2500 و 10000 تومان دیگر نیز پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اطلاع از سایر جزئیات تعرفه دریافت گواهینامه در سال 98 به وبسایت رفع مشکلات اینترنت هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1138/تعرفه-دریافت-گواهینامه-در-سال-98-چقدر-است؟.html

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 163 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 13:20

گرفتن سابقه بیمه از اینترنت یکی از مواردی است که ممکن است نیاز هر کسی باشد ، علی الخصوص برای استخدام ، درخواست کمک هزینه های تامین اجتماعی و .... پیش از این افراد برای دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی باید به نزدیکترین شعب و کارگزاری ها مراجعه می کردند. اما امروزه دیگر نیازی به مراجعه و صرف وقت بسیار نیست زیرا می توان به راحتی از طریق اینترنت سوابق بیمه تامین اجتماعی را در منزل ، محل کار و ... مشاهده نمود و از آن نسخه چاپی تهیه کرد.

امکان گرفتن سابقه بیمه از اینترنت نیاز به ثبت نام و عضویت در این سایت دارد ، لذا بعد تکمیل فرآیند می تواند سوابق بیمه خود را مشاهده و دریافت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گرفتن سابقه بیمه از اینترنت به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1136/راهنمای-گرفتن-سابقه-بیمه-از-اینترنت.html

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 169 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 13:03

فوتوشاپ یکی از نرم افزارهای محبوب طراحی است که به نوبه خود کاربران زیادی دارد. از این نرم افزار برای طراحی کارهای مختلف که می تواند سنگین یا سبک باشد استفاده می شود. گاهی اوقات کاربران هنگام کار با فوتوشاپ ، پیغام خطایی را مشاهده می کنند که به شرح زیر است :

 "could not complete your request because there is not enough memory"

 این پیغام به معنای کافی نبودن حافظه در فتوشاپ است و مانع از عملکرد صحیح نرم افزار می شود. از این رو در این پست تصمیم داریم تا به موضوع خطای کافی نبودن حافظه در فتوشاپ بپردازیم و راه حل این مشکل را به شما معرفی نماییم. مسلما استفاده از نرم افزارهای سنگین چون فوتوشاپ ، ایلاسترتور و ... نیازمند سخت افزار قوی تر هم هست که باید تامین شود ، به طور مثال رم 2 یا 4 گیگابایت برای اجرای این برنامه کافی نیست و کاربر دچار مشکل می شود علی الخصوص زمانی که برنامه های دیگری هم در حال اجرا باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی حل مشکل خطای کافی نبودن حافظه در فتوشاپ به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1139/خطای-کافی-نبودن-حافظه-در-فتوشاپ-را-چگونه-رفع-کنیم؟.html

 

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 180 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 13:01

موضوعی که امروز در این پست قرار است در مورد آن با شما صحبت کنیم ، ممکن است به گوش شما هم رسیده باشد ولی نحوه دریافت اینترنت رایگان را ندانید و اینکه آیا اصلا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ توصیه می کنم با ما همراه باشید و شانس خود را در زمینه دریافت اینترنت رایگان  امتحان کنید ، شاید شما هم جز کاربرانی باشید که واجد شرایط دریافت اینترنت باشید.

اگر به دنبال راهی برای دریافت اینترنت رایگان هستید ، به سایت رفع مشکلات رایانه هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1140/دریافت-اینترنت-رایگان-حقیقت-دارد؟.html

 

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 135 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 12:59

در گذشته روش های متعددی برای گرفتن موجودی کارت وجود نداشت. کاربران تنها می توانستند به بانک یا خود پرداز مراجعه کرده و از مبلغ باقیمانده حسابشان مطلع شوند اما امروزه با راه اندازی سامانه های اینترنتی شما می توانید از طریق اپلیکیشن هایی مانند آپ و سکه برای موجودی گرفتن از کارت اقدام کنید. در روشی دیگر شما می توانید با استفاده از تلفنبانک از باقیمانده حسابتان با خبر شوید. کافی است شماره تلفن بانک ، بانک خود را شماره گیری کنید و شماره کارت و اطلاعات حسابتان را وارد نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1135/آموزش-گرفتن-موجودی-انواع-کارت-بانک.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 23 خرداد 1398 ساعت: 11:48

اگر تا کنون نقشه گوگل مپ را برای پیدا کردن مکانی بررسی کرده باشید یا از سر کنجکاوی منطقه محل سکونت یا کارتان را جستجو کرده باشید ، حتما متوجه شده اید که به طور مثال آموزشگاه خیاطی یا آرایشگری نزدیک به آنجا ، شیرینی فروشی ها ، رستوران ها ، داروخانه ها ، کافی شاپ ها ، مراکز درمانی و بیمارستان ها و ... در آنجا ثبت و قابل مشاهده است.

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که ثبت آدرس در گوگل مپ چگونه امکان پذیر است ؟

نکاتی که قبل از ثبت آدرس در گوگل مپ باید بدانید!

قبل از اینکه بخواهید عملیات ثبت رایگان مکان در گوگل مپ را انجام دهید ، یک سری نکته وجود دارد که باید بدانید ، در این بخش از مقاله می خواهیم به بیان آنها بپردازیم :

1. نشانی مکان کسب و کارتان را به طور کاملا دقیق وارد کنید و همه خیابان های اصلی و فرعی  ، کوچه ها  ، پلاک ، واحد ، کد پستی و ... درج شود.

2. از بیان جزئیات ریزتر مانند طبقه ، شماره واحد ؛ شماره مجتمع و ... چشم پوشی نکنید.

3. اگر در محل کسب و کارتان خدماتی ارائه نمی کنید و مشتریان به آنجا مراجعه حضوری ندارند ، منطقه خدماتی خود را ثبت کنید ، در این خصوص در مقاله دیگری صحبت خواهیم کرد.

4. از بیان عباراتی که به صورت عامیانه جهت پیدا کردن آدرس بیان می شود ، به طور مثال نرسیده به ایستگاه اتوبوس ملاصدرا  ، روبروی دفترخانه اسناد رسمی و ... اجتناب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت رایگان مکان در گوگل مپ به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1137/همه-چیز-در-مورد-ثبت-کردن-آدرس-در-گوگل-مپ.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت: 19:41

اگر قصد دارید برای حذف اکانت تلگرام ایکس خود اقدام کنید احتمالا متوجه شده اید که در این پیامرسان مانند بسیاری دیگر از اپلیکیشن ها گزینه ی دیلیت اکانت وجود ندارد.

برای حذف اکانت تلگرام ایکس شما باید این اپلیکیشن را به طور کامل از گوشی خود حذف کنید. سپس نسخه ی اصلی تلگرام را باز کنید و از طریق سه خط بالای صفحه وارد بخش Settings شوید. در این قسمت Privacy and Security را انتخاب کرده و  سپس Active Sessions را بزنید.  در این صفحه تمام دستگاه هایی که اکانت شما در آن ها فعال است نشان داده می شوند. با انتخاب گزینه ی Terminate All Other Sessions تمامی دستگاه های دیگری که از تلگرام شما استفاده می کنند را غیر فعال نمایید تا تمام دسترسی ها از جمله دسترسی تلگرام ایکس به حسابتان به طور کامل بسته شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه حذف اکانت تلگرام ایکس ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/811/چگونه-اکانت-تلگرام-ایکس-را-حذف-کنیم-؟.html

 

 

 

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت: 14:28

موضوع امروز ما روش های خرید شارژ ایرانسل است. خیلی از ما کم و بیش از روش های خرید شارژ ایرانسل اطلاع داریم و از آن استفاده می کنیم ، اما اطلاع از دانستن همه روش های خرید شارژ ایرانسل یا تجربه استفاده از سایر روش ها شاید دغدغه یک سری از افراد باشد ، از این رو ما بر آن شدیم تا با انتشار پستی دیگر در خصوص موضوع روش های خرید شارژ ایرانسل همراه شما باشیم.

خرید کارت یا کد شارژ

خرید  شارژ از طریق نرم افزارهای همراه بانک و پرداخت آنلاین

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های خرید شارژ ایرانسل ، به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1134/همه-روش-های-خرید-شارژ-ایرانسل.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت: 14:25

همانطور که احتمالا می دانید اپل آیدی در گوشی های آیفون از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امکان استفاده از اپ استور ، دانلود برنامه ، بکاپ گرفتن از گوشی و ... را فراهم می کند. لازم به ذکر است که کاربران آیفون می توانند هنگام فروش گوشی خود برای حذف اپل آیدی از روی دستگاه اقدام کنند. برای این کار باید ابتدا وارد آیتونز شده و  از منوی Account روی گزینه View My Account کلیک کنید . سپس Deauthorize All را بزنید. بعد از انجام این کار باید در تمام دستگاههای iOS که از این اپل آیدی را در آن ها استفاده کرده اید Sign out کنید. در آخرین مرحله هم برای غیر فعال کردن اپل آیدی وارد سایت applied.apple.com شده و پس از لاگین کردن تمامی اطلاعات خود را ویرایش کرده و اسامی جعلی واد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/358/حذف-اپل-آیدی.html

 

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت: 13:18

اگر از سیمکارت های همراه اول استفاده می کنید احتمالا بارها برایتان پیش آمده که خط خود را شارژ کنید اما بدون آنکه از آن استفاده کنید ببینید که اعتبار حسابتان به پایان رسیده. اگر داده همراه شما در تمام این مدت خاموش بوده باشد به احتمال زیاد فعال بودن سرویس های پیامکی موجب بروز چنین مشکلی شده است. برای بررسی این موضوع پیشنهاد می کنیم کد #800* را شماره گیری کنید و با انتخاب عدد 1 لیست تمامی سرویس های فعال خود را دریافت کنید. پس از بررسی این لیست اگر دیدید که به این سرویس ها احتیاج ندارید برای جلوگیری از کم شدن شارژ همراه اول می توانید مجددا #800* را شماره گیری کرده وعدد 2 را برای قطع خدمات وارد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اتمام شارژ همراه اول پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع مشکل رایانه تلفنی مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1133/جلوگیری-از-کم-شدن-شارژ-همراه-اول.html

 

 

 

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت: 13:18